Mentenanta PC implică toate procesele care mențin stațiile de lucru individuale functionale,actualizate, securizate și fără software rău intenționat.
În timp ce întreținerea calculatorului este adaptată pentru a satisface nevoile afacerii și utilizatorilor dvs., întreținerea noastră preventivă (mentenanta) include în general:
Backup-uri de date
Defragmentarea hard diskului
Actualizări ale sistemului de operare
Curatarea Registrilor
Actualizări de securitate și patch-uri
Actualizări ale aplicațiilor antivirus
Scanare antivirus
Verificarea componentelor interne a echipamentelor;
Verificare conectivitate retea si/sau internet (corectare setari retea si/sau internet);
Setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;
Realizare copii de siguranta pentru fisierele importante ale sistemului de operare;
Verificare politici de securitate si depistare intruziuni/vulnerabilitati;
Creare si intretinere conturi de acces utilizatori;
Creare si intretinere share-uri, inclusiv drepturi utilizatori;
Optimizare configuratie sistem operare;
Intretinerea preventiva a calculatoarelor se poate face de la distanță. Cu toate acestea, putem trimite tehnicieni la computerul dumneavoastra pentru a efectua întreținerea fizică a sistemului dvs. pentru a elimina acumularea murdăriei care ar putea interfera cu performanțele de răcire și / sau tastatură sau mouse.
Uneori este nevoie de o reinstalare, din diverse motive atunci cand se impune facem reistalarea in cadrul contractului de mentenanta. Reinstalarea presupune: salvarea datelor, refacerere aplicatiilor, a setarilor de back-up, restaurarea datelor;
Intretinere integrata/ mentenanta retea presupune:
Identificare si management retea locala (local dar si de la distanta, inclusiv creearea unei topografii a retelei cu adrese si nume echipamente pentru o identificare rapida a eventualelor probleme si solutionarea acestora, creearea unei documentatii suplimentare pentru acces remote sau local la echipamente);
Etichetare software si denumire echipamente ( denumiri, acces domeniu, acces share-uri, etc);
Configurare locala sau de la distanta a echipamentelor (suport tehnic, verificari, modificari configuratii server / client);
Management server fisiere (optimizare constanta inclusiv proceduri lunare de verificare integritate date atat hardware cat si software, monitorizare atribute SMART, scanari software, etc);
Management server Active Directory / Domain Controller (adaugare useri / computere, modificari drepturi de acces, creeare grupurilor si mentenanta acestora, mentenanta lista useri / computere / deviceuri, stabilirea si implementarea unei solutii de politica de securitate locala si globala);
Management print server (configurare si mentenanta (software) locala sau de la distanta, adaugare device-uri in AD, configurarea acestora pentru a fi accesibile independent de sistemul de operare – daca producatorul echipamentului ofera aceasta functie);
Management server DHCP/DNS (configurare, creeare rezervari, optimizare comunicare retea, mentenanta acces computere / utilizatori);
Proceduri de suport tehnic avansat(inclusiv online / remote), inclusiv suport de tip help-desk pe perioada orara determinata prin contract pentru o solutionare rapida a problemelor.
Proceduri de backup software si hardware;
Proceduri de verificare a componentelor interne a echipamentelor;
Consultanta si recomandari pentru imbunatatirea performantelor retelei IT;
Consultanta si recomandari pentru viitoarele achizitii IT.
Pentru a dezvolta un plan de servicii IT care să corespundă nevoilor dvs. de afaceri:[popup_anything id=”321″]